Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Malin - 5 februari 2013 09:44

Tror att det är många med mig som tycker att man inte duger precis som den man är. Man är inte vacker nog, inte smal nog, inte duktig nog osv... Listan kan göras lång.

Själv har jag väldig komplex för min övervikt, inte för att jag själv vantrivs men för vad andra tycker. Nu när man står som arbetssökande igen kommer man att märka av det när de smala, fina går i första hand och arbetsgivarna inte ser på kompetensen man har.


Även det att hitta en man att dela de små sakerna i livet med känns utdömt, jag vet att det finns män som fullkomligt älskar oss fylliga damer men jag vill ha någon som gillar mig för hur jag ser ut och för mitt sätt att vara. Ingen BBW fanatiker.

Oj vad jag saknar någon att dela de små sakerna med så som att laga mat, ta prommisar, handla, resa och framför allt någon som frågar hur man mår och hur dagen har varit och att krypa ner i sängen med om kvällen. Visst jag har sällskap av min hund men hur djupa diskussioner kan vi föra.

Visst, jag vill ha allt det och jag vet att många som sitter med man & barn ibland avundas mig för min frihet. Vi tror alla att gräset är grönare på andra sidan   


Man och familj ja... Jag var gift med en man från Turkiet i 6 år, vi gick igenom en tid med undersökningar, inseminationer och provrörsbehandlingar. Allt utan framgång så efter 6 år valde jag att skilja mig, ge honom friheten att bli lycklig med någon kvinna som kan ge honom barn.

Om ni visst hur halv man känner sig som kvinna när man inte kan få barn, det mest naturliga i världen tror många men jag vet att så inte är fallet. Så ni som har barn, skatta er lyckliga för de är en gåva och ingen självklarhet.


Under mitt äktenskap förvandlades jag till någon tunikabärande hemmafru till en restaurangägare... Inte alls jag men jag anpassade på något sätt mig till hans familj, var nöjd då men efter skiljsmässan... Tog nästan 5 år att hitta tillbaka till den jag en gång var. Det som fick mig att inse vem jag är var en Sweden Rock kryssning, då äntligen lossnade allt och alla bitar föll på plats.


Nu så är Malin en mogen dam som gillar rock, jeans, boots och tattueringar... Det enda gisslet är min vikt som jag kämpar med, gick ner 10 kg med LCHF och sakta men säkert ska fler kilon bort.

Vet att det är många som inte gillar den Malin jag är nu men då är det ju vara att hålla sig undan för jag har ALDRIG mer tänkt anpassa mig efter hur andra tycker att jag ska vara.

Dels min mor har svårt med en del av mig och det är alla gaddningar (som ska bli fler). Jag fullkomligt älskar tattueringar och det kommer att bli fler än de 12 jag redan har.


Så alla där ute gör det ni är bäst på... Att vara er själva, var sanna mot er och låt ingen annan styra & ställa mer er.

Vi är ALLA bra som vi är och det försöker även jag intala mig varenda eviga dag.


Önskar er alla en toppendag med en bild av min sista gaddning.


 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards