Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Malin - 26 februari 2013 12:25

Natten som varit har jag inte sovit mycket utan väldigt osammanhängande pga smärta och rastlöshet i kropp och säkert även i själ. Nåja, får ta mig ett ligg på eftermiddagen efter jag varit över till mina föräldrar på middag, vankas ju köttsoppa.


Vilken otrolig tur att jag igår kväll köpte biljett till Terry Evans, idag när jag kikade in på sidan var allt slutsålt, ibland ska man verkligen ha tur. Såg Det Okända igår med Pierre och han är lika klockren som alltid, älskar att se denna underbara människa när han jobbar och lika mycket gillar jag att se Lena Ranehag. Lena Ranehag ja, har ni möjlighet så läs hennes böcker, de är helt otroliga. Jag kunde inte lägga bort den första när jag väl börjat utan sträckläste den, tur att jag den gången inte heller hade jobb ha ha ha...


Idag är det verkligen vårväder och snart har snön på balkongen helt tinat bort, kan man snart dagar när det är varmt sitta ute och sola för magnecylen här behöver verkligen få lite färg på kinderna. Brukar mot våren börja äta betakaroten tabletter och jag börjar undra om det är de som gör att jag fortfarande har bikiniränder fast jag inte solat sedan i maj förra året. Mysko men ränderna bakom ryggen och över axlarna går verkligen inte bort och jag lovar att jag skrubbat mig ordentligt så det är inte skit ha ha ha   

Längtar även till man får börja plantera och sätta ut blommor på balkongen, blir ju som ett extrarum om sommaren. Får väl dock börja med att ta bort ljusslingan som jag haft under julen nu när den torkat i solskenet.


Nej, nu kanske jag ska ta och göra lite nytta. Till er som bor i närheten av Kalix, jag ska börja lägga tarot igen så hör gärna av er för mer information om intresse finns för att bli spådd.


Tjillevippen


Turkisk Tarotlek som är till salu  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards