Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Malin - 27 mars 2013 06:21

Usch vilken natt jag har haft... Värken har varit olidlig om jag legat på rygg och på vänster sida kan jag inte ligga då det är där skadan sitter så bara höger sida kvar, jag som aldrig brukar ligga på höger sida. Fortsätter det så här kommer jag till veckan boka in en tid så att de får ta en närmare titt på axeln/armen. Oooooolidligt just om nätterna.


Idag är det besök på Arbetsförmedlingen, möte med min arbetsförmedlare och hon som handhar oss med arbetsskador. De är bra båda två att spåna med vad man kan tänka sig för jobb, har inte alls hört något om jobbet där de var intresserade av mig om hon nu inte haft kontakt med min arbetsförmedlare så det ska bli kul att höra om det hänt något på den fronten.


Senare idag ska jag även ta och fixa till lite gelénaglar, var några år sedan jag fixade naglar på mig själv så det lär väl ta ett tag    Så i morgon bitti ska jag till min frisör, snagga mig och färga, känns på tiden då jag inte klippt mig ordentligt sedan före jul ha ha ha... Snacka om att se ut som ett åkerspöke nu i håret    Färga håret har jag inte gjort på länge utan varit rätt nöjd med mitt eget "råttblonda" hår men nu tror jag att det ska få bli superblont igen, vi går ju mot ljusare tider och sommar.


Klaffar bara naglarna så kommer jag att liksom ha gått igenom en tusenmilaservice och vara tipp topp för utgång i morgon kväll. Ska ut med vänner på Hela Huset Gungar, Martinez bjuder upp till dans på övre plan och på nedre plan röjer No Hablas och känner jag mig själv kommer jag nog att hänga på nedre plan då jag aldrig varit mycket för styrdans men man vet aldrig... Kanske att någon kan omvända mig ha ha ha... Under kan ju trots allt ske.


Igår funderade jag en del på detta med åldersskillnader i förhållanden, har ju en del manliga, och kvinnliga för den delen, bekanta... Ser framfarten i deras kärleksliv    Åldersskillnad ja... Hur kommer det sig att män ofta ska ha småflickor som är hälften så gamla som de själv? Det roliga är att om män har det så är de riktiga karlakarlar men om vi kvinnor skaffar en man som är hälften så gammal är vi bara patetiska. Männens värld eller?

Detsamma om det gäller övervikt, är en man överviktig så har han pondus medan en dam bara är fet... Man kan faktiskt se ut väldigt fräsch även om man är dam och överviktig. Bara för att man är överviktig behöver man inte gömma sig bakom bylsiga kläder, man kan i stället visa upp sina former och vara sjuhelvetes sexig. Jag beundrar verkligen de som helt struntar i om valkarna syns utan går rakryggade och visar upp sig. Visst, jag kan också klä upp mig men har inte självförtroende på det viset och är just nu inte direkt bekväm i min kropp. Så nu när vi ska ut satsar jag på att vara snygg i håret, ha snygga långa naglar och en urringning så kanske folk inte tänker på hur fet jag är.

Hoppas att min plan går i lås   


Annars händer det inte så mycket i mitt liv tycker jag egentligen... Vaknade i morse och såg att det kommit lite snö i natt, våren är härlig men jag gillar inte slaskande, känslan dock av att ha asfalt under skorna när man går ut är ju underbar då jag just nu är livrädd för att halka och slita upp skadorna igen.


Nej, nu ska denna damen ta sig lite frukost och smått börja göra mig i ordning.


Tjillevippen


 

Dags att ta tag i naglarna


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards