Bitterfittan - Mitt I Livet

Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Blev en tripp till Happis....

Av Malin - 23 januari 2014 23:04

Just sett färdigt filmen Salt med Angelina Jolie i huvudrollen, var faktiskt en riktigt bra film, trodde att jag skulle somna till den men jag är fortfarande vaken & tröttheten har dessutom gått över. Kanske för att jag även tog mig en liten nap tidigt i kväll.


Det blev en liten tur till Haparanda med min far. Ikea, Rusta, ÖB & Ica Maxi avverkade vi så det blev mest nyttoköp. Oh just ja, jag hann även in på Hemtex... Fick ett presentkort i julklapp av min bror Kenny med fru & kikade in där... Hittade de underbara kopparna med Elsa Beskows motiv på så ska nu börja samla på dem, 6 kvar.

Annars så blev det sådant som tvättmedel, tandkräm, "damsaker" till hemligveckan ha ha ha... Sådant där som alltid går åt men som inte är roligt att inhandla helt enkelt. Inga utsvävningar, tillåter inte min ekonomi just nu men man kan ju har roligt i alla fall   


På hemvägen stannade vi till på Sibylla i Sangis & fick oss lite mat innan vi gasade vidare hemåt. Lite senare var det dags för ett besök på mammas grav där ljusen fortfarande lös vackert. Wilma fick också springa av sig lite efter att hon fått mat i sig. Skulle samtidigt & hämta mina gardiner till köket men det paketet var felsorterat så får hämta dem först i morgon... Typiskt... Nåja, får ändå ta & städa köket direkt jag vaknar så är det bara att stryka & kasta upp gardinerna så är köket klart.


Ja man jisses vilken intressant uppdatering ha ha ha... Nåja, det är vällan så min dag har sett ut, inte speciellt händelserik eller spännande... Med andra ord... Ingen fantasiblogg ha haha


Sov så gött alla bloggare & läsare.


Tjillevippen


Nyinköpta muggar  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Lördag 23 mars 07:24

Ja så är det, vet inte hur många gånger jag försökt skriva här men jag har helt enkelt inte orkat. Själv har jag tänkt att det är vårtrötthet som de äldre brukar tala om men arbetsförmedlaren och min kontakt på försäkringskassan tror att det är för a...

Av Malin - Lördag 9 mars 12:33

Snart är sportlovet över och det känns ärligt väldigt bra eftersom direkt som jag är hemma några dagar så börjar de mörka tankarna komma igen :( Tankar om min existens, att jag bara är "a pain in the butt" för alla, att ingen vill umgås med mig och s...

Av Malin - Tisdag 5 mars 08:53

Sportlovsveckan har börjat lugnt då jag i helgen som var bestämde mig för att tillaga all mat som jag skulle göra så att redan i söndagskväll var frysen påfylld med portioner :) Igår gjorde jag inte mycket mer än var ut med Wilma, bokade tvättstuga t...

Av Malin - Fredag 1 mars 07:06

Ja, när jag arbetstränar så har jag ju samma ledighet som lärarna så igår vid lunch tog jag sportlov :) Startade med ett besök hos frissan för att få bort mitt 2 cm långa hår på sidorna så nu är det en perfekt mohawk igen :) Blev extra glad när jag j...

Av Malin - Onsdag 21 feb 18:47

Tiden går fort och jag blev lite chockad faktiskt när jag såg hur länge sedan jag varit in här och skrivit. Har varit rätt trött och har svårt för att sitta en längre tid pga smärtor i ländryggen/stjärten och höften men nu ska jag försöka ta mig i kr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards