Bitterfittan - Mitt I Livet

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

När är man lämpligt dejtingmaterial?

Av Malin - 30 januari 2014 13:54

Jag är en av de "där" tjejerna som har en massa killkompisar & fortfarande fattar jag inte varför jag inte duger som mer än kompis... Det sker gång efter gång... En ny kille träder in i livet, man surrar & har jäkligt mycket att prata om men tydligen bara det.

Vad är då fel med mig? Kan ju inte vara att jag är otrevlig för då skulle man inte surra med mig så med andra ord måste det vara mitt utseende... Jag är inte nog smal, jag har inte långt hår, jag är inte gulligullig & framförallt så har jag skinn på näsan & kan ta hand om mig själv. Med andra ord är jag stark & det verkar hota alla j-a karlar.


Fatta hur j-a less jag är på att vara själv, jag behöver också någon.... Någon som vill vara mer än bara kompis eller knullkompis för den delen, visst är det bra med kompisar men hallåååå..... Jag behöver också kärlek... Hör & häpna men jag har också känslor, även om jag klarar mycket själv så finns det faktiskt bitar man måste vara två om.

Inte konstigt att man får dålig självkänsla... Och de enda som ger komplimanger är de som bara vill dra över en & dra vidare. Sorry, jag söker liiite mer än engångsknull om ni tillåter mig att vara grov   


Jag har alltid ansett mig själv vara bra på att läsa av människor men se på f-n, karlar är så j-a bra skådespelare så dem kommer vi kvinnor ALDRIG klara att läsa av. Nä, nu får det vara nog. Ta mig som jag är eller skit i mig, jag är ingen liten tonåring som tror att jag måste se ut som alla andra men nog f-n måste det väl finnas någon för mig ändå???????


Tjillevippen


 

 
 
Michelle Sheba Lenz

Michelle Sheba Lenz

30 januari 2014 15:14

Alla är väl dejtingmaterial men allting handlar väl inte om vem man har vid sin sida? Livet är ju så mycket mer än bara kärlek man kan ju ha kul påvägen till kärleken också, om man lär sig att älska sig själv - lär väl någon annan också göra det? om jag inte har helt fel men jag kan kanske inte relatera till era problem då jag är aningen yngre men jag finner det ni skriver väldigt intressant.

Michelle Sheba Lenz

http://raveit.blogg.se

Malin

30 januari 2014 16:30

Tack för ditt svar :) Ja visst finns det annat att göra & det gör jag också men man börjar liksom ha ett "utgångsdatum" ;) Själv skulle jag gärna ha någon att utforska världen med, någon att dela de små sakerna i vardagen med, någon som bara frågar hur man mår & hur dagen har varit.
När jag var yngre hade jag ingen brådska & det har jag inte nu heller då jag inte tänkt nöja mig med Mr Second Best så att säga.
Önskar dig all lycka till på den gropiga vägen som heter "livet" :)

 
luvcatz

luvcatz

1 februari 2014 20:01

Plötsligt händer det :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Malin

2 februari 2014 12:05

Hoppas kan man, just nu känns det som att luften än en gång gick ur en ;)

 
luvcatz

luvcatz

1 februari 2014 20:11

Har länkat din blogg på min startsida, hoppas det e ok?

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Malin

2 februari 2014 12:04

Det är helt OK :) Om den kan intressera någon.
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Söndag 14 april 16:20

Ja, första veckan efter påsklovet gjord och så även helgen, hela veckan bara swishade iväg i en herrans fart. Kanske är så det blir när man trivs där man arbetstränar. Blev mycket Hooja i torsdags och eleverna var helt slut efter dansandet :)    ...

Av Malin - Torsdag 4 april 07:46

Ja så är det, i morse när jag var ut med Wilma vid 6.30 så blev morgontoaletten snabbt gjord då graderna visade -18. Länge sedan vi nu haft så kallt så man är inte van och till helgen verkar de även lovas lite snö men så brukar det ju vara om vårvint...

Av Malin - Söndag 31 mars 17:08

En dag kvar men en vecka ledigt för mig :) Hoppas att få lite mer ork så att jag kan göra en del här hemma, skulle vara så skönt.  I morse trodde jag att jg legat och blåst lite längre än vanligt, till jag blev påmind om att vi faktiskt har ställt ...

Av Malin - Lördag 30 mars 07:25

Rubriken gäller givetvis inte alla men nog är det många liksom mig som sitter ensam när högtiderna ska firas. Tidigare blev jag ledsen när jag tänkte på det men numera orkar jag inte knappt bry mig. Jag har inte påskpyntat förutom att min godisskål...

Av Malin - Lördag 23 mars 07:24

Ja så är det, vet inte hur många gånger jag försökt skriva här men jag har helt enkelt inte orkat. Själv har jag tänkt att det är vårtrötthet som de äldre brukar tala om men arbetsförmedlaren och min kontakt på försäkringskassan tror att det är för a...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards