Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Malin - 20 april 2014 20:35

Ja, jag är så tokförälskad som man kan bli men ligger fortfarande lågt med namn... Bara 4 personer som vet om oss & så får det vara till vi vet om det är seriöst eller inte. Många som är nyfikna, vilket jag förstår, men vi ligger lågt ett tag till. Känns klokast så faktiskt, har just pratat med honom på Viber & tidigare i helgen fick jag även några ord med hans dotter på 4 år    En härlig livlig liten tjej eller som han kallar henne, prinsessan.

Visst, han är biker men för mig så är han "Ken M", en man med ett stort hjärta & så mycket kärlek. En man som är romantisk & får en att känna sig speciell. En man som gått igenom mycket men som ändå landat på fötterna & är en bra förebild för sina barn som han ställer upp på till 100%. En man som jag har så otroligt mycket gemensamt med så det är ofattbart, en man som jag är förälskad i.


Påsken då, den har varit väldigt lugn. Fredagen hade vi påskmiddag hos pappa & det gick väldigt bra förutom att vi helt glömde att ställa fram den stekta karrén som pappa hade gjort. Men det gjorde ingenting, vi hade ju så mycket annat gott på bordet & påsktårta efteråt. Vi hade supertrevligt & det är så roligt att vi kan samlas så här ibland för pappas skull & även för vår egen givetvis.

Igår kom Mari över på kvällen, vi satt & surrade i vanlig ordning & i stället för vinglaset som många andra tar så blev det ingefärste för oss. Håller vi oss friska till vi ska iväg på semestern. Vi förbeställde för utresan, ett minibarpaket med diversdrycker & varsin Piz Buin After Sun så nu ska vi smörja kroppen både utvändigt & invändigt    På vägen hem hade vi tänkt beställa whiskey men såg att Absolut kommit ut med en vodka som smakar mango. Den blev vi nyfikna på så blir varsin flaska av den i stället, säkert läskande på sommaren om man blandar med tex sprite & lite is.


Kikar ut, klockan är snart 21 & det börjar precis att skymma, tänk vad snabbt det går. Snart är sommaren här & vi har ljust dygnet runt, funderar ibland på om jag skulle införskaffa en ögonmask att ha om nätterna eller kanske ännu hellre en rullgardin. Jag har hemskt svårt att vänja mig vid ljuset just om nätterna & sover dåligt så en rullgardin vore nog på sin plats faktiskt. Kanske skulle ta mig ett besök hos Jysk någon gång & se vad de har inne så att jag denna sommar får sova lite mer.

I helgen har det verkligen varit kanonväder, soligt & varmt så man ser verkligen att snön tinar. Hoppas att det blir en lika fin dag i morgon så kanske man kan sätta sig på balkongen ett tag & lapa sol.


Nä, nu ska Wilma få komma ut & kissa av sig innan vi ska gå till sängs. Sjukt jobbigt att min TV i sovrummet lagt av så jag måste se TV i vardagsrummet.... Ha en fortsatt fin påsk alla där ute.


Tjillevippen Pip Pip


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards