Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Malin - 9 november 2014 08:05

Min dator står då laddaren är trasig men tänkte försöka få till ett inlägg via mobilen för första gången 😊


Vad har då hänt sedan sist, jag fick i alla fall skriva kontrakt efter praktiken så nu har jag ett jobb att gå till & det känns så j-a bra. Trivs som fisken i vattnet med att jobba med dessa ungdommar, vi måste ha ett av de bästa jobben som finns.


Privat då... Well... Jag vet inte vad som pågår vad gäller kärleken för allt är så otroligt luddigt. När en människa slutar visa intresse lika intensivt som tidigare & när inlägg som jag gör på hans blogg raderas... Då börjar jag tvivla & den sista tiden har tårar fallit oftare än de bör göra. När jag älskar någon gör jag det helhjärtat, från hans sida verkar det som att han antingen skäms över mig eller helt enkelt inte vill visa att vi har ett förhållande... Vad nu ett förhållande är men mitt hjärta gör så ont just nu.

Efter att ha blivit sårad tidigare så öppnar jag mig inte lätt men nu har jag gjort det & än en gång faller tårarna.

Trots hans ord att han älskar mig så ser jag något helt annat. Jag hoppas jag har fel men då får han fan ändra sig & visa att jag verkligen betyder något för honom.


Annars så är vintern här om man ser på datumet men solen & plusgraderna nu på morgonen visar något annat.


Blev ett kort inlägg men ändå ett inlägg, ska nu ta tag i städningen & sedan kallar tvättstugan.


Ha en fin söndag alla där ute.


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards