Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Malin - 12 juli 2014 21:46

Man kan ju grina för mindre.... Inte en jäkel hemma som liksom mig var intresserad av att åka dit, tusentals underbart snygga bilar som får ett hjärta att slå volter & musen att bli våt... Sorry men det är den inverkan de har på mig & Wilma är nästan likadan, hon stannar upp när en mullrande motor närmar sig & liksom kikar var det är... Sådan matte sådan hund heter det om jag inte tar fel. En svaghet jag också har är hojar med raka avgassystem som mullrar så där underbart, de får det att fladdra gött i maggropen ska jag lova. Nåja, nog om mina fetischer ha ha ha



En sak som också är gott just nu är glass i stora lass & jag har fastnat för Alvesta marängsviss, kalasgod men ack så dyr. Även ICA:s lakrits eller trippel choklad är god, svalkar gott när man sitter på en varm balkong & solar.

Kom att tänka på en bild, typ tidningsurklipp, som jag såg på fejjan förra året... Hittade igen det så här är det & nog håller jag med henne om att sex kan vara trevligt det med, märks det att jag är rätt sexuellt frustrerad idag?



Kom idag ihåg att det bara är en månad kvar till jag ska börja min 3 v praktik, jisses vad tiden går fort. Hoppas att jag kommer trivas så att det blir en tjänst, annars så sa hon att vi kan se på något annat inom kommunen.  Nåja, jag känner på mig att detta kommer att passa mig bra, jobba med ungdommar.

Hoppas att min älskade & hans dotter hinner komma hit på besök innan, igår begravdes dotterns mor så de har haft & har en jobbig tid framför sig. Är ju så nyligt min egen mor gick bort så jag kan relatera till det som de går igenom.

Jag måste säga att det är skitjobbigt att inte bo närmare en sådan här gång, jag skulle ju så otroligt gärna ha funnits vid hans sida. Ibland behövs inga ord men bara att ha någon nära lättar & känner man för att prata så gör man det.

Jag har ju hanterat det mesta själv så inte konstigt att jag kraschat ibland när det blivit för mycket, vill inte att min han ska råka ut för samma. Han har ju hjälpt mig sista månaderna när jag mått dåligt & jag vill också kunna finnas där för honom & för hans dotter.

Alla frågor & funderingar som löper amok i skallen höll mig vaken natten som var, jag är van att ha stenkoll på allt  men har inte det nu så huvudvärk & en stressad mage med värk är resultatet. Nåja, lugnar nog ner sig snart.

Jag vill i alla fall tillägna en låt till min älskade Ken M, Admiral P, som han spelade för mig    Älskar dig Ken M   


Nä, nu ska jag fortsätta halvglo på TV innan jag ska ta en dusch & skutta i säng. Ännu en fin dag väntas i morgon & någon timme ska jag väl orka sitta på balkongen.

Önskar er alla en fortsatt fin helg.


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards