Bitterfittan - Mitt I Livet

Direktlänk till inlägg 12 november 2015

Fy f-n för otrohet

Av Malin - 12 november 2015 14:02

Otrohet... Behöver jag inte uppleva nu men har gjort det i mitt tidigare äktenskap, i efterhand förstår jag inte varför jag inte blev mer förbannad än jag blev. Kanske för att var gång så vändes & vreds det till det var jag som var dum & missuppfattat... Hur kan man missuppfatta foton??? Hur kan man missuppfatta texter som är tydliga.... Suck...

Undrar hur stor del av Sveriges kvinnor som genomgår detta varje j-a dag. Till slut så tror man på att man är sjukligt svartsjuk & att de inte alls är otrogna.


Nu kan man ju kanske undra varför jag tar upp det nästan 8 år efter skiljsmässan... Jo för att jag på Facebook fick meddelande av en som nu ligger med honom bakom hans nuvarande frus rygg som dessutom fått barn rätt nyligen.

Jag funderade på en gång varför i h-ete hon skriver till mig & VAR hon fått uppgifter om mig, de hade hon tydligen luskat fram på egen hand. Fortfarande fattar jag inte varför hon skriver till mig, hon kan ju inte direkt tro att hon ska få mina sympatier för en gång var det jag som satt hemma som ett spån medan han knullade runt, ursäkta språket.


Sedan märker jag att hon i det hon skriver har berättat för honom om mig för nu vet hon tex att jag inte kan få barn.... Kan hon inte bara sluta skriva, jag skiter fullkomligt i vem han sätter på nu men jag tycker samtidigt jäkligt synd om hans fru som sitter hemma med ett spädbarn.

I sista meddelandet skrev hon att hon följer mig på internet & att det är OK med henne att jag & han numera har ett förhållande på distans.... JAG HAR INTE NÅGOT DISTANSFÖRHÅLLANDE MED HONOM!!!!!! Jag har ett distansförhållande med en ny man & då menar jag "MAN" & inte någon svinpäls som inte kan hålla sig till en dam.


Nej usch & fy för otrogna människor & denna damen är inte ett skit bättre än honom då hon vet att han har fru & barn... Slutar hon snart inte skriva kommer jag ringa honom med besked & det blir inte ett trevligt samtal.


TJILLEVIPPEN

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Söndag 14 april 16:20

Ja, första veckan efter påsklovet gjord och så även helgen, hela veckan bara swishade iväg i en herrans fart. Kanske är så det blir när man trivs där man arbetstränar. Blev mycket Hooja i torsdags och eleverna var helt slut efter dansandet :)    ...

Av Malin - Torsdag 4 april 07:46

Ja så är det, i morse när jag var ut med Wilma vid 6.30 så blev morgontoaletten snabbt gjord då graderna visade -18. Länge sedan vi nu haft så kallt så man är inte van och till helgen verkar de även lovas lite snö men så brukar det ju vara om vårvint...

Av Malin - Söndag 31 mars 17:08

En dag kvar men en vecka ledigt för mig :) Hoppas att få lite mer ork så att jag kan göra en del här hemma, skulle vara så skönt.  I morse trodde jag att jg legat och blåst lite längre än vanligt, till jag blev påmind om att vi faktiskt har ställt ...

Av Malin - Lördag 30 mars 07:25

Rubriken gäller givetvis inte alla men nog är det många liksom mig som sitter ensam när högtiderna ska firas. Tidigare blev jag ledsen när jag tänkte på det men numera orkar jag inte knappt bry mig. Jag har inte påskpyntat förutom att min godisskål...

Av Malin - Lördag 23 mars 07:24

Ja så är det, vet inte hur många gånger jag försökt skriva här men jag har helt enkelt inte orkat. Själv har jag tänkt att det är vårtrötthet som de äldre brukar tala om men arbetsförmedlaren och min kontakt på försäkringskassan tror att det är för a...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards