Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 17 november 2015

Av Malin - 17 november 2015 12:31

Tisdag idag, vet inte varför jag nu trodde det var onsdag men det är så man blir när man är utan jobb, var dag den andra lik så enda dagen som känns speciell är fredagen.

Regnat en del men har nu övergått i snö, som att den ligger kvar... Tyvärr... Skulle önska att snön kom & låg kvar så man slipper denna snöglopp som fryser & blir hal, riktigt Stockholmsväder & det får de gärna behålla hi hi hi...


Lotterier ja... Jag har ju vunnit en hel del vinster & på kul ställde jag upp i en tävling som Nordic C Hotel i Stockholm hade på Facebook. Man skulle vinna 3 Twin Dubbelrum, besök på Icebar & Pluras Julbord för 6 personer. Man skulle motivera & jag sa att det skulle vara så roligt att ta med 5 tjejer som jag lärt känna på Facebook men aldrig träffat i verkliga livet & tro det eller ej men jag vann :)

Dessvärre tog det stop då det var den 19:e december, dyra flyg för mig som stämplande plus att min älskling & hans dotter kommer hit men... Schyssta som de var på Hotellet så får jag ändå skicka 6 tjejer som aldrig träffats på detta evenemang :) Jag är säker på att de alla kommer att få supertrevligt & det glädjer mig så att få ge dem denna gåva även om jag inte själv kan vara med.

Ska planera in en tripp till våren i stället & tänkte då att vi kunde ta en liten kryssning.



  Vet inte om någon annan tänkt på det men snart får vi börja julpynta, vi som tycker att det är mysigt & ger värme med pynt & tända ljus. Slingan på balkongen har jag satt upp i helgen & direkt jag gjort det övergick snön till regn ha ha ha... Det måste jag i alla fall säga att de vintrarna vi numera har före jul gör rakt inget till att höja julkänslan direkt. Jag ser i alla fall fram emot att börja pynta då jag fått en ny jättefin julkrans, vet inte varför man i alla fall vill ha en ny julsak varje år & nu blev det en krans.  



Annars så är dagarna lika, småplockar & pysslar hemma, är ut med vovven & lagar mat... Inte mycket till spänning må jag säga men det kommer väl. Och skulle man ju vara ha roligt hela tiden skulle man inte heller uppskatta de små sakerna i livet, dessutom när man har stämpling så är man rätt begränsad i att sväva ut för mycket.


Önskar nu er alla som läst en fortsatt fin dag.


Tjillevippen 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards