Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Malin - 9 februari 2016 22:01

Min yngsta bror av 3 äldre bröder står verkligen inte högt i kurs längre hos mig plus min mellersta bror med fru. Inte nog med att han tidigare efter vår mor dog sa till min moster att jag var bortskämd utan nu har han verkligen trampat över mig totalt.

Och bortskämd.... Bor man i Stockholm & INTE ser vad jag gjorde för våra föräldrar när mamma var sjuk & efter hon avled tycker jag att man ska dra igen foderluckan. Var finns han nu när våran far är gammal?  Nej, somliga vill inte vara med om de jobbiga bitarna men när det vankar roliga saker kan man trampa på folk.


Nu handlade det om kommande julfirande där min mellersta bror med fru på julafton sa att de ville att jag & pappa bla skulle fira jul hos dem i Spanien... Frun satt & sa att de har en så fin balkong där hundarna kan vara eftersom det var en självklarhet att de skulle med.
 Jag checkade upp lagarna eftersom Wilma räknas till kamphundar... 1 m koppel, fick inte springa lös & munkorg var kravet. Det ekonomiska biten skulle min underbart snälla moster bidra till eftersom hon tycker att jag behöver komma bort efter allt som varit.


Nu är biljetterna bokade... Utan mig... Jag har ersatts av min hala, sluga bror... De hade bestämt att jag kan ju åka en annan gång själv ner eftersom jag har resvana... Vem har pratat med mig???? INGEN!!!!! Allt är bestämt över mitt huvud. Min bror hade glatt ringt till min moster & berättat att han & pappa ska åka ner... Jaha, tyckte hon, vad säger Malin då om att hon blir undanskuffad??? Ja men hon får ändå inte ta in hunden i Spanien & dessutom har hon tagit bort mig på facebook var hans svar. LÖGNER LÖGNER & ÅTER LÖGNER. Tvi & fy f-n för den människan.


JA, jag har tagit bort honom på facebook & av vilken anledning... För att han sitter & snokar på min sida & för allt vidare till vår gamla far plus att han svartmålar min man som han ALDRIG har träffat.

Sådana kontakter vill jag inte ha på facebook oavsett om man är av samma kött & blod eller inte, för mig är han & min bror med fru inte min familj längre. Dessvärre väljer man inte sin familj men nu har jag i alla fall valet att radera dem ur mitt liv. Det var inte så här våra föräldrar uppfostrade oss MEN JAG HAR INTE TÄNKT TA SKIT LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU FÅR DET J-AR VARA NOG.


Tack för att jag fick spy lite galla men jag är så otroligt förbannad.


Tjillevippen


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards