Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 7 maj 2016

Av Malin - 7 maj 2016 11:16

Varför är lördag & överhuvudtaget helgen så speciell även när man inte jobbar? Någon som kan svara på det... Undrar om det sitter i sedan man var liten & varje fredag kväll hade myskväll med familjen, jag vet faktiskt inte.

Känner att jag skulle behöva städa idag men har liksom ingen ork idag, inte igår heller för den delen då jag även mådde illa & hade ont i skallen. Nå får vällan ta mig ett litet ryck i alla fall så att det är representativt här hemma. Men av någon anledning känner jag att jag kommer att se ut som damen på bilden här under he he he...


 

Vaknade vid 4 i morse med sprängande huvudvärk, gick ut med Wilma & lade mig sedan igen efter en liten Treogrogg. Vid 9.30 fick hon vara ut igen men då en liten längre stund & springa av sig så nu är hon nöjd & har lagt sig tillrätta i "sin" soffa. Åkte förbi ishallen där Lions idag hade sin loppis... Jisses vad folk, jag skulle inte orkat gå in där kan jag lova. Jag har en enda gång varit på denna & jag höll på att bli galen, dessutom om man inte kommer dit direkt så har allt bra farit när man kommer.

Annars så gillar jag loppisar & tycker att det är toppen när någon annan kan få nytta av saker någon annan inte längre vill ha. Mycket bättre än att köpa nytt när man kan göra denna typ av återvinning & mycket gamla saker är ju superfina. Gillar att blanda nytt & gammalt hemma med för den delen. Ska i sommar fixa till 2 gamla stolar, som min farfar gjort, till sovrummet. Funderar på att måla dem med någon klatchig färg så att inte allt i sovrummet är vitt vitt vitt.


 


Nä, det blev ett kort inlägg idag, kanske blir mer om min hjärna börjar fundgera igen he he he...


Hoppas att ni alla får en riktigt fin dag.


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards