Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Malin - 6 juni 2016 21:45

Nationaldagen men inget firande för mig, har liksom aldrig intresserat mig men jag tycker ändå att det är bra att vi har denna dagen till åminnelse av Gustav Vasas val till kung 1523 & av 1809 års regeringsform.

Så stort grattis till alla i detta vackra land, låt inte allt hat svärta ner denna dag.

 

 

Så en extra röd dag men i morgon är det vardag igen, ingen arbetspraktik längre men har planer så jag håller tummarna & hoppas att det går vägen.

I morgon ska jag i alla fall till röntgen på morgonen, tummen ska checkas men jag hoppas att det inte är så pass illa som läkaren trodde för då kan man behöva operera & det vill jag absolut inte. Annars så blir det till att plocka lite hemma, dammsuga, skura badrummet... Sådana där "måsten" ni vet som inte alltid är så roliga men där man efter det är klart är så nöjd. Har ännu inte heller fått helt klart på balkongen så mattan ska ut dit & möblerna skuras.

 

Har just suttit & sett Lyckliga Gatan men Lani Mo & Richard Herrey. vilket avslut på en bra serie & Lani Mos tolkning av Diggi Loo Diggi Ley var riktigt skönt. Hoppas att man får höra den flera gånger.

 



Så från det ena till det andra, visst är det ännu rätt kallt här hos oss i norr nu igen, bara +10 just nu men... Det lär väl komma en sommar & jag funderar på sandaler. Saknar något enormt ett par jag köpte i Grekland under en semester, jag använde dem till de nästan föll isär & nu har jag äntligen hittat dem på internet wooo hoooooo....

Måste beställa ett par, de jag hade tidigare var i naturfärg men detta företag har dem även i färg så det lutar mot dem. De är snygga till allt oavsett om man har kjol, shorts eller jeans.


Nä, nu ska jag ta en tur ut med Wilma så att hon får kissa av sig för natten. Hoppas att ni alla får sova gott.


Tjillevippen


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards