Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Malin - 27 juni 2016 11:33

Midsommaren är över & det är nu det vänder vilket känns konstigt då sommaren bara börjat.
Balkongen är i ordning men jag ska se om jag kan hitta en sådan skyddsvägg i tyg att sätta upp. Jag älskar ju att sitta ute & sola men den äldre herrn i lägenheten bredvid fullkomligt sitter & stirrar om jag är ute så nu använder jag knappt balkongen. Så lösningen är en tygvägg så jag får lite privatliv även på balkongen.

Arbetspraktiken är slut, det var roligt & jag kan tänka mig att sadla om till att jobba i reception i stället för försäljning. Har något på G efter semestern & hoppas att det går vägen.
Dock är väl jag den enda som inte ens kan stå i reception utan att skada mig. Skulle sätta mig på kontorsstolen, höll i armstöden som vanligt för att den inte skulle rulla iväg. Sparkade dock iväg den så tummen bröts åt fel håll. Läkaren skickade mig till ortopeden, den behövs inte opereras men tar 6-7 månader innan den är ok.






Midsommaren var lugn, hade över min väninna på lite mat. Trevligt sällskap & riktigt god mat så vi blev proppmätta efter. Då jag lagade turkisk Adana kebab så tog vi också en liten raki till.

Så har stalkern till den offentliga personen blivit häktad så nu ska jag väl också slippa meddelanden från henne. I de sista så skulle jag ju inte tro att jag hade ett förhållande med henne bara för att vi legat med varandra hmmmm.... Mig veterligen så är jag intresserad av män & är kär i min man.
Nåja, helgen efter bröt hon mot besöksförbudet & kom att häktas vilket måste vara väldigt skönt för personen hon stalkat i över 4 år.

Trodde jag att allt skulle vara lugnt men nej.... Ifrån hennes sida ja men nu blev en dam som är bitter på min man problem. Hon skapade en profil på Fejjan i min mans namn & med bilder på honom där hon sprider lögner & förstör för honom. Förstår inte hur hon tänkt för det är ju faktiskt straffbart med idtentitets stölder & hon skrev tom ut hans personnummer.
Hon skriver ett inlägg som att det är han som vill varna andra för honom.
Vad hon skriver vill jag inte delge här men jag kan säga så mycket som att det förstör otroligt mycket. Hans riktiga vänner som hon ansökte om vänskap med förstod på en gång att profilen är fake då han inte uttrycker sig som hon gör. Dessutom är han dyslektiker & skriver inte så korrekt som hon gjorde.
Usch & fy vilken människa, då hon blockat min man kunde han inte gå in & se profilen så jag tog skärmdumpar av allt så nu är det polisanmält.
Jag börjar undra vad det är för fel på Norska damer då båda denna & stalkern är norska ha ha ha....
Nå man får lägga det bakom sig & se framåt & ingen ska komma mellan oss.

Woooo hooooo.... Precis nu kom ett sms att mina skor finns att hämta... Beställde ett par helt underbara skor som jag nu hoppas ska passa. Har länge sökt ett par i min smak som andas sommar & äntligen hittade jag dem. Vill inte ha dem som är moderna & som sitter på alla utan unika, snygga & sköna. Dessa kan man ha som vanliga skor eller vika in bakkappan så de blir som tofflor. Hoppas nu de passar.

Nä nu ska damen här ta & diska bort det lilla som väntar på att bli rent & sedan hämta skorna.
Önskar er alla en riktigt fin dag.

Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards