Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 25 september 2017

Av Malin - 25 september 2017 09:10

Så var helgen över och här sitter jag på kursen med feber och ont i halsen... For eftersom jag bara skulle se Slumdog Millionaire till Engelskan tänkte jag att jag orkar men men... Inte kan man numera se den gratis på youtube... Ganska irriterande men men... Då får jag se den på engelskan för inte har jag tänkt betala för att se den, no way :)


Fredagen gick åt till att försöka städa och göra i ordning till helgens besök då jag fyllde år igår. Jag som annars bakar och tycker att det är jättekul valde bort det i år för att minska min stress så alla fick köpsfika/tårta och det gick precis lika bra. Tur var det att jag gjorde så för lördag morgon måste jag ha blivit smittad av min far för på eftermiddagen började hostan krypa på och under natten till söndag fick jag feber, kul nästan jämnt.

Lördag kväll gick ganska bra när "mina" ungdomar kom för att fira mig... Men igår var det värre, var helt slut i skallen men försökte i alla fall vara trevlig men sedan på kvällen somnade jag just efter kl 19 och när larmet ringde 8.30 fattade jag inte hur jag skulle orka upp. Nå, här sitter jag i alla fall smått irriterad av att inte hitta någon sida där jag kan se denna film och längtar bara hem till min säng. Ska när jag slutar bara köpa mig lite halstabletter för att komplettera det andra som ska kurera mig så som ingefärste och varm choklad.


Funderar på om man skulle på hemvägen åka förbi en pizzeria för att köpa sig mat... Hmmm... Tål att funderas på för stå vid spisen har jag inte lust med what so ever.... Nå, jag har ju även en hel del klar mat i frysen som jag lagat så jag får se... Är ju 2.5 tim kvar tills jag slutar så jag har tid att fundera. Efter maten ska jag glida ner under den gosiga filten jag fick i present och sooooooooova.... Ha ha ha... Får ställa larmet med jämna mellanrum så att Wilma bara får gå ut och kissa ibland, nog för att hon också är bra på att sova när jag ligger men må ju också få besöka toan sin i det gröna :)


I fredags fick jag igen träffa min psykolog efter hennes semester, var skönt att få prata av sig för man vill ju inte ge vänner skavsår i öronen av ens broblem. Hon skulle nu ta och påminna HälsoCentralen om mig eftersom de inte hört av sig om en tid fast remissen är skickad 1 juni. Skulle vara skönt att få komma dit för utredning och sedan få tid hos kuratorn där... Hoppas då bara att han/hon är lika bra som hon jag nu träffar för hon är kanoners.


Nä, nu ska jag försöka jaga och se om jag någonstans kan se denna jäkla film... Håll tummarna ;)


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards