Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 7 juni 2017

Av Malin - 7 juni 2017 12:04

Hej å tjo fräs på er alla, hoppas att ni haft en riktigt fin pingst/nationaldag och att vädret visat sig från sin bästa sida. Här regnade det natten mot nationaldagen vilket jag personligen tyckte var riktigt skönt men i går eftermiddag sprack det upp och blev riktigt fint väder. Idag har äntligen värmen kommit till oss och det ser jag inte minst från min plats på praktiken. Med värmen har alla människor tinat fram och börjat klä sig sommarlätt förutom några som fortfarande tagit på sig de där riktigt tunna dunjackorna. Jag slutar kl 13 så om det fina vädret håller i sig ska jag hämta upp min baden baden från källaren och krascha på balkongen någon timme. Skulle vara skönt att kanske få sig en liten nap.


Förövrigt har helgen varit väldigt lugn då jag inte har mått tipp topp, fick ställa in söndagens middag med "mina" ungdommar då min mage protesterade. Blev bättre i går men så på kvällen och idag så är jag dålig igen. Ska försöka minska drastiskt på alla mjölkprodukter så till lunch idag blir det shiratakinudlar med stekt strimlad kassler och wokgrönsaker, riktigt gott är det och var nu ett tag sedan jag åt det.


Idag har de även balen här i Kalix, skulle varit roligt att se men jag är ju lite "människoskygg" just nu ha ha ha... Nå, jag lär väl få se en hel del bilder på Fejjan i vanlig ordning så jag missar nog inte så mycket. Ska själv ta fram ett broderi som jag vill få klart och bara mysa hemma med Wilma.


Wroooom wroooom.... Jänkarna har kommit ut och en hel del hojar också, älskar detta mullrande ljud som på mig har den effekten att jag får ståfräs på armarna och det pirrar i hela kroppen. Vet att jag i alla fall ska på ett arrangemang i sommar och det är den årliga stora bilutställningen i Happis. Så mycket fint att se på, konstigt att jag som är så intresserad dock inte fixat mig ett körkort ha ha ha... Men man kan ju ha bil/hojintresse ändå. Sa det åt Morten som då ibland brukar spela in när han gasar med sin HD och skicka mig ha ha ha... Tack, säger jag :)


Nä nu ska jag återgå till det jag gjorde :) Hoppas att ni alla får en fortsatt fin dag, skät om er.


Tjillevippen



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards