Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 26 juni 2017

Av Malin - 26 juni 2017 09:00

4 dgr ledigt och de 4 dgr gick då undan som tjo fräs... Skulle bra gärna varit ledig en dag till för i morse var sängen verkligen skön att ligga kvar i. Varför är det så att när man är ledig då skuttar man upp men när man sedan ska upp då minsan är man suuuuuupertrött? Någon som har svaret på denna gåta?


Midsommarafton åkte jag och min far den vanliga rundan som han och mamma tog var midsommarafton, till hennes hemby Karungi, hälsade på hennes bror med fru, vidare över Haparanda där vi stannade till på Rusta och sedan hem igen. Min bror bjöd över oss på middag men jag visste att efter den rundan skulle jag vara slut som artist och sova några timmar så jag tackade nej... Tur det för jag sov i 3 timmar efter jag och Wilma hade fått i oss lunch.

Midsommardagen grillade vi på kolonilotten, vi blev 12 personer, den yngsta 10 dgr gammal och den äldsta 85 :)

Det var trevligt att träffa alla även om jag var på väg att backa ut ett tag men tog mig i kragen och tvingade mig dit. Vädret kunde väl ha varit bättre men solen kikade ju fram ett tag i alla fall och regnet höll sig undan.


För övrigt så har det varit en väldigt lugn helg, har funderat lite på vad jag ska bjuda på nu i veckan då jag slutar på min praktik och det lutar åt en minitårta var åt damerna :)

Nästa vecka ska jag tillbaka på kursen men nu ska jag läsa nästa engelskakurs och jag hoppas att hen jag haft problem med kan fatta det och acceptera det. Fast jag sist sa flertalet gånger att jag vill studera så sprang hen bakom med med en blåslampa med en det ena jobbet efter det andra. Nå denna gången kan jag hänvisa till min arbetsförmedlare och det vi kommit överens om och att psykologen inte vill att jag ska ta något jobb just nu pga mitt mående.


Nä nu ska jag fortsätta göra liiiite nytta i alla fall innan jag slutar kl 12 :) Hoppas att ni alla får en fortsatt fin vecka.


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards