Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 19 februari 2018

Av Malin - 19 februari 2018 10:26

Någon som har ett vettigt svar? Alltid när det är söndagkväll kommer man på hur mycket som egentligen skulle ha gjorts men inte blivit av. Nå jag gör ju dessutom mycket mindre än vanligt nu när jag mår som jag gör, på kvällarna när jag ska sova kommer jag på allt jag vill göra och som jag ska göra dagen efter och när den kommer blir det ändå inte gjort. Har i alla fall plockat lite i sovrummet som liksom agerat förråd känns det som, dammsugit, lagat ärtsoppa och tvättat. Sedan var Mari över på lördag kväll för lite yatzy och surr så det var ju trevligt, hade ju lovat kuratorn att ta en prommis innan men denna uteblev då jag tog en dusch och därför var fuktig och det är ju ingen hit att ta en promenad då i minusgrader :) 


Idag sitter jag på kursen igen men koncentrationen infinner sig icke, kan inte samla tankarna helt enkelt så jag hoppas att det blir bättre till i morgon. Solen skiner i alla fall ute och det är ju härligt även om det är ca -13 ute, det ger en hopp om att våren är på väg. Längtar till de fina vårdagarna och sommaren.... Sommaren känns långt borta men den kommer, det vet vi i alla fall med säkerhet :) Hoppas att det denna året blir en sådan där kanonsommar som vi hade -13, kommer ihåg en kväll när jag och Mari satt på balkongen. Det var +28 i skuggan så något otroligt härligt och en sådan sommar vill jag ha nu i år igen. 


Jisses känns som att jag inte ens har koncentration att skriva här heller, tänkte blogga i går kväll och hade en massa saker i huvudet som jag skulle skriva ner men nu så är allt som bortfluget ur huvudet och kommer det åter så lovar jag att skriva igen lite senare idag :) 


Får vällan fortsätta och traggla med mitt nu men vill i alla fall önska er alla en riktigt fin start på denna veckan. 


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards