Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 10 mars 2018

Av Malin - 10 mars 2018 09:52

Sköna lördag, hoppat i myskläderna igen efter att ha vart på morgontoaletten med Wilma, ute fortsätter snön att falla så det är rätt skönt att vara inne och inget har jag att göra heller, ska bara ta en dans med dammsugaren & fixa mat åt Wilma. Åt mig så har jag tagit fram en gulash soppa från frysen & till middag blir det karré med broccoli och chilimayonäs mmmm.... Var länge sedan jag åt det så det kommer att landa bra i magen ;) 

Finns säkert massor jag skulle kunna göra men då denna förkylning inte bryter ut utan ligger i något slags mellanläge så känne jag mig inte i for, dock skulle det vara bättre om den fick bryta ut ordentligt i stället. Natten som var var olidlig, jag var het som en kamin. Låg i bara trosor, utan täcke och med fönstret öppen men var ändå så otroligt varm. Ja ja, får sova lite idag så att jag är piggelin och trevlig när Mari kommer förbi i kväll på lite spel & surr.


 


I veckan har det stått mycket om... Ja jag vill inte skriva personens namn då det smakar unket i munnen. HUr som så handlade det om att denna självutnämnda hälsoguru varit på en hamburgerrestaurang, vad hon nu gör där, och då hade en tjej med diabetes tagit insulin vilket var sååååååå hemskt och äckligt och kunde jämföras med att byta tampong!!!!!!! Snacka om att öppna foderluckan utan att ha kunskap, detta uttalande gjorde mig fly förbannad och för att inte tala om alla hennes följare på instagram som blint tror på henne och uppenbarligen är lika j-a IQ befriade utan att kunna tänka själv. Direkt hon skrev att magen hängdes ut så antog man att det handlade om en överviktig person och då lät sig inte kommentarerna vänta. Feta, lata, äter onyttigt bla bla bla.... Fy satan vilka stolpskott och de är ju klara bevis på att det inte är någon ide att ha fibrer i magen när man har skit i huvudet. Och bara för att någon är offentlig, jag säger inte känd för hon har inte tillfört något förutom att spy galla på sin blogg, så har man inte rätt i all man skriver och jag som följare av någon behöver inte konstant ha samma åsikt eller slicka röv vilket dessa patetiska människor gör. 

Sorry, nu har även jag utan att tänka på det spytt galla på min blogg ha ha ha... Det är bara så att jag inte gillar folk som tror sig ha rätt i att klanka ner på människor för att göra sig själv viktigt vilket denna människa, om man kan kalla henne det, gör ofta.

Over and out om detta ämne men nu har jag i alla fall fått ventilera och det ska alla ni damer där ute veta att ni ALLA är lika viktiga och fina oavsett former på kropparna. Sträck på er, var stolta för den ni är MEN gör er inte viktiga på andras bekostnad för ni har inte en aning om vad de har gått igenom i livet. 


 

Ni är alla vackra oavsett kroppsform och hör sen   


Nä, nu ska jag ta mig en dans med dammsugaren och sedan ska lilla damen få sig lite mat, hoppas att ni alla får ha hälsan och att ni får en riktigt fin helg med nära och kära.


Tjillevippen


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards