Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 19 mars 2018

Av Malin - 19 mars 2018 10:45

Jag som kom igång att blogga rätt regelbundet men vad hände??? Kanske att det är för att livet liksom ser ut likadant varje dag. Man stiger upp, äter frukost, far på kurs, kommer hem, äter lunch, diskar, ser lite tv, är ut med hunden, äter middag, diskar, ser tv, ut med hunden och lägger sig. Fy tusan så otroligt tråkigt det lät när jag skrev det och ser hur dagarna ser ut framför mig i text, inte konstigt att man blivit deprimerad ha ha ha... 


Nåja, vi går mot ljusare tider och det märks när det nu börjar att ljusna redan vid kl 5 på morgonen, funderat på om jag kanske skulle köpa mig en rullgardin så att man får bättre sömn. I går var det så otroligt härligt, plusgrader, stundom soligt och takdropp. Jag mådde ju inte allra bäst men var skönt att ligga och vila på soffan efter tvätt och dammsugning var gjort och lyssna på takdroppet när balkongdörren fick stå på glänt. 

Har i helgen inte mått så där 100%, börjat få ont i halsen och lite feber men försökte i alla fall att göra det viktigaste så som att diska, tvätta och dammsuga. Sedan så var soffan vääääääldigt skön vill jag lova ;) 


Idag så kom pms:en som ett brev på posten bläääähhhh..... När ska jag slippa den, samtidigt så är det ju bra när den kommer regelbundet så att man vet att den delen av kroppen i alla fall fungerar men inte gör det den roligare för det. Man skulle kunna denna vecka hänga av sig underlivet ha ha ha... Män vet inte hur bra de har det.


Nä nu ska jag forsätta skriva, denna gången ska jag förbereda ett tal om någon ämne som jag själv valt och givetvis i vanlig ordning gör jag det inte lätt för mig utan kommer att skriva ett tal på engelska om allergichocker anaphylaxis som det heter. 


Önskar er alla en riktigt fin start på denna nya vecka, sköt om er och håll er friska :)


Tjillevippen 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards