Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Malin - 2 maj 2018 10:53

Ja som jag skrev i ett tidigare inlägg så var ju Morten history då han inte hört av sig sedan, nu blir det 2v... Har fått reda på att han sitter inne för en gammal misshandel och för att han kört alkoholpåverkad. Har dessutom fått reda på att han sedan okt har flyttat in hos en dam så nu börjar händelser de sista månaderna falla på plats. Dessutom har han ljugit så in åt h-ete och då är det inga små lögner utan sådant som man absolut inte ljuger om, om man är frisk. Han måste vara en av de största mytomaner jag har råkat på och jag är faktiskt otroligt glad att jag nu fått reda på allt detta och något boende efter han kommer ut lär han inte heller ha då han har utnyttjat denna damen till max. By by Morten, du har i alla fall lärt mig att lyssna på min magkänsla vilket jag skulle ha gjort för länge sedan då jag har tyckt att mycket verkat konstigt. Har dessutom fått be 2 personer om ursäkt för att jag inte trodde på dem när de varnade mig för honom. En av dem godtog nog inte min ursäkt men det är helt ok, jag har i alla fall framfört den. You didn't break my heart, you freed it är verkligen rätt ord i detta elände för nu känner jag mig fri. Nu ser jag fram emot sommar, sol, värme och en massa kul :)


 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards