Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 27 maj 2018

Av Malin - 27 maj 2018 16:37

Söndag och i morgon behöver jag inte fara på kursen då det var sista dagen i torsdags :) Jag har ju varit på den i ca 1.5 år och jag måste säga att när jag promenerade därifrån i torsdags så hade jag samma frihetskänsla som jag hade vid studenten ha ha ha... Den studenten var det länge sedan men jag kommer ännu ihåg känslan. Usch vad gammal jag börjar bli, vet inte om jag börjar att få lite ångest inför att fylla 50 på ca 4 månader. Ja ja, ska nog gå bra att fylla det med, har inte en aning om vad jag ska hitta på med ena fickan tom och andra trasig :) Kommer nog blir en dag som alla andra med lite tårta om någon kommer förbi. Och jag ska försöka att hålla mig ung ;) hi hi hi


 


Har ju skrivit lite om förhållanden och män tidigare, i förrgår gjorde sig min f.d make påmind... Vi har ju inte hörts av sedan min mamma dog för 4 år sedan och nu hade han bett sin syster framföra att han ville träffa mig och min pappa då han skulle till Luleå, antagligen för affärer av hans produkt som blivit stor och som han är ensam om i Sverige. Hur som så hade han även bett henne fråga om mitt nummer så han kunde ringa mig... Vad mitt svar blev? Nej tack, jag vill faktiskt inte träffa honom efter allt han gjort. Han är trevlig och jag kan acceptera mycket men vid otrohet drar jag en gräns. Jag vet ärligt inte hur många som han stött på och varit med under vårt 6 åriga äktenskap. Mina föräldrar gillade alltid honom, även efter vi skilde oss och han hälsade på mamma på lasarettet 1 v innan hon dog men nu när när min far fått veta vad han gjort och jag frågade om han ville träffa honom så blev svaret att han har annat att göra ;) Så sorry, här fick du kalla handen ;) Jag har gått vidare och blivit starkare än vad jag var efter vi hade skilt oss, det tog 4 år att hitta mig själv igen efteråt och jag vill inte släppa in honom i mitt liv igen. Samtidigt... Mitt nummer? Är han dum nog att inte testa mitt nummer sedan vi var gifta får han skylla sig själv för jag har faktiskt kvar det ha ha ha....


 


I torsdags var min väninna Nathalie ute på prommis med vovven, snett över från ett äldreboende hittade hon en dildo, fotade denna och skickade till mig ha ha ha... Vi skämtade om det och jag bad henne lägga in efterlysning på en av Kalix sidorna på Fejjan, hon är ju sällan in där så hon bad mig göra det. Sagt och gjort så lade jag in bilden med en efterlysning och beskrev var den låg. Slutade med att en reporter såg vilket gensvar denna hade fått och mailade mig, han fick Nathalies nummer och det blev en liten artikel om en dildo på villovägar ha ha ha... Däremot hade inte admin på Fejjan samma humor utan tog bort mitt inlägg under natten, man får nog inte ha roligt numera för den gladde många och det blev många likes och kommentarer vänner emellan och tips om hur man kunde hitta ägaren :) Morgonen efter fick jag direktrapport av Nathalie att under hennes morgonprommis med vovven uppmärksammade hon att den var borta så någon måste ha saknat den eller så var det väl någon som vill ha en gratis dildo ha ha ha....


 

Foto: Nathalie


Från det ena till det andra... Vilket sjukt underbart väder vi har fått... Soligt och varmt och i morgon ska det tydligen bli ännu varmare :) I fredags var jag till Happis och inhandlade en solsäng, blev inte den på Ikea som jag tänkte från början utan en lite dyrare från Jysk som tålde mer vikt då jag inte är någon stl 36 ;) Har testat den i helgen, såååååå skönt :) Slog på den Turkiska radiokanalen Kral Pop och då infann sig en liten utlandskänsla när jag stängde ögonen ;) Man får göra det bästa av situationen så att säga :)) 

Beställde också en ny fotlänk från ett företag jag hittade på instagram, de har så otroligt mycket snyggt i bohemisk stil och när jag såg denna fotlänk var jag tvungen att beställa den. 


 


Nu ska jag ta och diska undan från dagen, ta en tur med vovven och sedan duscha och smörja in mig efter solandet. Gäller att ta det lite lugnt nu första gångerna och även smörja in sig ordentligt :) Hoppas att ni alla får en fortsatt fin söndagkväll och att ni njutit av det fina vädret i helgen.


Tjillevippen


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards