Bitterfittan - Mitt I Livet

Direktlänk till inlägg 29 maj 2018

Underbara tisdag :)

Av Malin - 29 maj 2018 19:29

Men vad underbart vi har det, sommar i majmånad, riktigt varmt även om det i stort sett stormat hela dagen men då i alla fall varma vindar :) När man sedan ligger på solsängen så blåser det inte fullt så mycket och solat har jag så jag känner att jag nog bränt mig liiite i ansiktet och på ryggen men i morgon ska skinnet få vila då jag dels ska på dejt med kuratorn :) I eftermiddag har jag och min far grillat lite på kolonilotten, var riktigt gott men jag glömde ta med yoghurten då jag inte äter potatissallad eller bröd så det blev bara lite grillad korv för mig ha ha ha... Nåja, jag blev mätt ändå och orkade knappt äta upp. Wilma åt också där men då gräs... Hon äter alltid gräs men nu blev det nog för mycket eftersom hon fick kräkas upp en massa :( Hon har aldrig kräkts tidigare av gräs men någon gång ska ju bli den första, det är omöjligt att ha koll på henne hela tiden dessvärre. Annars så har jag inte gjort många knop om jag ska vara ärlig men det är ju också skönt ibland. 


 


Jag skulle egentligen ha bakat och fixat lite fika för att i morgon bjuda dem på kursen där jag slutat men jag hade ju helt glömt bort att jag skulle träffa kuratorn så detta får jag ta nästa onsdag i stället och de som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge eller var det alltid för länge??? ;) Funderar på om jag ska ta och göra en tårta helt enkelt i stället för att baka flera sorter, enklare så och också gott. Brukar alltid fylla med marsankräm och hallon vilket är väldigt gott och fräscht. 

Ohhhh just ja, på tal om baka.... I kväll är det ju Hela Kändis Sverige bakar woooo hoooo.... Tycker att det är så otroligt roligt att se och min favorit Jonas är ju med :) Han har ett så underbart sätt och får en alltid på gott humör, han om någon är ju så otroligt fabulous och självklart hejar jag ju på honom ;)


 


Det var väl det jag hade idag... Har inte hänt så mycket men nästa gång ska jag nog ha lite mer hoppas jag, antingen från mitt liv, nyheterna eller tycka här och tycka där ;) Har ju något förresten som jag tycket till om idag, när man på Fejjan varje dag skriver att man tränat... Man kan ju lika gärna skriva "se föregående dag" men då är det ju klart att man inte får bekräftelse för hur duktig man är ;) Kunde man inte ha en egen grupp på Fejjan "gruppen för inbördes beundran av träningsfreaks" ha ha ha.... Sorry, jag har absolut inget emot att man tränar, har jag själv gjort och det vet vi ju alla att det är nyttigt men när man konstant ska skriva om det och bara det typ :))


Nä nu ska jag sluta "tycka till", fortsätt att skriva om träningen, jag kan bara scrolla förbi ;) ha ha ha


Tjillevippen


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Lördag 23 mars 07:24

Ja så är det, vet inte hur många gånger jag försökt skriva här men jag har helt enkelt inte orkat. Själv har jag tänkt att det är vårtrötthet som de äldre brukar tala om men arbetsförmedlaren och min kontakt på försäkringskassan tror att det är för a...

Av Malin - Lördag 9 mars 12:33

Snart är sportlovet över och det känns ärligt väldigt bra eftersom direkt som jag är hemma några dagar så börjar de mörka tankarna komma igen :( Tankar om min existens, att jag bara är "a pain in the butt" för alla, att ingen vill umgås med mig och s...

Av Malin - Tisdag 5 mars 08:53

Sportlovsveckan har börjat lugnt då jag i helgen som var bestämde mig för att tillaga all mat som jag skulle göra så att redan i söndagskväll var frysen påfylld med portioner :) Igår gjorde jag inte mycket mer än var ut med Wilma, bokade tvättstuga t...

Av Malin - Fredag 1 mars 07:06

Ja, när jag arbetstränar så har jag ju samma ledighet som lärarna så igår vid lunch tog jag sportlov :) Startade med ett besök hos frissan för att få bort mitt 2 cm långa hår på sidorna så nu är det en perfekt mohawk igen :) Blev extra glad när jag j...

Av Malin - Onsdag 21 feb 18:47

Tiden går fort och jag blev lite chockad faktiskt när jag såg hur länge sedan jag varit in här och skrivit. Har varit rätt trött och har svårt för att sitta en längre tid pga smärtor i ländryggen/stjärten och höften men nu ska jag försöka ta mig i kr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards