Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 2 juli 2018

Av Malin - 2 juli 2018 21:17

Ja jag börjar seriöst tro att jag är allergisk mot solen ha ha ha... Redan i fredagskväll började jag få lite ont i halsen och på lördagen hade jag knappt någon röst... Det gick över men idag efter jag solat blev jag jättetrött, somnade i 2 timmar på soffan och sedan när jag vaknade så hade jag åter knappt någon röst så glöm Lotta att jag kan sjunga med er på Lisseberg ;) Sitter här nu med min mugg med ingefärste och hoppas kunna mota bort skiten, näsan rinner och är täppt om vartannat... Blääähhh... Nå, jag har i alla fall tänkt vara ute i morgon också och liksom idag ligga med överdelen i skuggan då det blir för varmt att ligga i solen hela tiden. Jag ska INTE bli sjukare så är det bara, det har jag bestämt mig för ;) Heja ingefärsteét, jag tror på dig :)


 


Är det något som helt försvunnit i sommarvärmen så är det matlusten, fick tvinga i mig lite till middag eftersom medicinen ska tas till mat. Tycker att det är superjobbigt att behöva äta när matlusten är lika med noll och man egentligen bara vill dricka isvatten. Måste i morgon köpa hem lite frukt så kan jag i alla fall ta en skål med yoghurt och müsli med en frukt efter sådana gånger när jag inte är hungrig. Känns lite som ett bakslag eftersom jag hade fått sådan ordning på mattiderna... Ja ja, det blir väl bättre till hösten ;)


Nu ska jag ta och se Beck - Familjen på 4:an, passar på att önska er alla en fortsatt fin måndagkväll och hoppas att ni får hålla er friska och inte är allergiska mor solen ;) ha haha


Tjillevippen


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards