Bitterfittan - Mitt I Livet

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2019

Tisdag, lång dag & ingen lunch med mig....

Av Malin - 22 oktober 2019 12:11

Bra jobbat Malin, ingen lunch med mig och inte heller någon plånbok.... Kommer nog att vara rätt hungrig när jag kommer hem men innan jag får börja med maten ska jag ner i tvättstugan. Har flyttat fram tiden nu sedan i lördags, då hade jag sådana smärtor i mitt knä så att jag flyttade fram tiden till söndagkväll. Borde väl ha räknat ut att då skulle jag vara för trött m en det gjorde jag inte, nå nu är den i alla fall flyttad till i eftermiddag så då ska den bli gjord. Efter ska jag göra min egen goa pizza med mozarella & goudaost, turkisk sucuk, lök och paprika yummy... Kommer smaka gott vill jag lova då jag kommer att vara superhungrig :)


 


I helgen som var så var ajg sjuuuuukt trött, vet inte varför men jag hade ingen lust till någonting utan ville bara ligga under filten och inte göra något så det kanske var bra att knäet började att tjorva med mig ;)

Gjorde i alla fall något viktigt och det var att beställa en tunika och ett par jeans så att jag har något nytt till höstens & vinterns nöjen, får se hur tunikan kommer att sitta men gillade färgen, tänkte att jag måste ha något annat än svart på mig och grönt skär ju sig inte mot mitt hår som nu går i lila och rosa :) Kommer väl att se ut som en blomsterrabatt för dem med dålig syn ha ha ha :))


 


Kärleken då... Ja... Jag är fortfarande lika kär men tyvärr kan jag inte bli tankeläsare för det, så jobbigt när den andra verkar tro att man är tankeläsare och instinktivt vet att han har mycket att göra och därför inte hör av sig lika ofta. Sorry, jag har ännu inte uppnått de krafterna men jag önskar att jag hade det. 

Nåja, jag får ha överseende med det likväl som han då får ha överseende med att jag kan låta tjatig när jag funderar varför han inte hör av sig ;) Ja ja, det är aldrig lätt att vara kör och galen ha ha ha...


Nå nu är det lunch och jag ska surra lite med en elev som sitter kvar men jag hoppas att ni får en fortsatt fin dag och jag ska snart försöka kika in här igen :))


Tjillevippen



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Söndag 14 april 16:20

Ja, första veckan efter påsklovet gjord och så även helgen, hela veckan bara swishade iväg i en herrans fart. Kanske är så det blir när man trivs där man arbetstränar. Blev mycket Hooja i torsdags och eleverna var helt slut efter dansandet :)    ...

Av Malin - Torsdag 4 april 07:46

Ja så är det, i morse när jag var ut med Wilma vid 6.30 så blev morgontoaletten snabbt gjord då graderna visade -18. Länge sedan vi nu haft så kallt så man är inte van och till helgen verkar de även lovas lite snö men så brukar det ju vara om vårvint...

Av Malin - Söndag 31 mars 17:08

En dag kvar men en vecka ledigt för mig :) Hoppas att få lite mer ork så att jag kan göra en del här hemma, skulle vara så skönt.  I morse trodde jag att jg legat och blåst lite längre än vanligt, till jag blev påmind om att vi faktiskt har ställt ...

Av Malin - Lördag 30 mars 07:25

Rubriken gäller givetvis inte alla men nog är det många liksom mig som sitter ensam när högtiderna ska firas. Tidigare blev jag ledsen när jag tänkte på det men numera orkar jag inte knappt bry mig. Jag har inte påskpyntat förutom att min godisskål...

Av Malin - Lördag 23 mars 07:24

Ja så är det, vet inte hur många gånger jag försökt skriva här men jag har helt enkelt inte orkat. Själv har jag tänkt att det är vårtrötthet som de äldre brukar tala om men arbetsförmedlaren och min kontakt på försäkringskassan tror att det är för a...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards