Bitterfittan - Mitt I Livet

Direktlänk till inlägg 7 november 2019

Hjärtesorg

Av Malin - 7 november 2019 12:27

Så var november här, mörk och bister men jag gillar i alla fall kylan om natten när jag sover och får ha fönstret öppet, jag sover så otroligt mycket bättre då.

Kärleken däremot är bara bister :( Det kommer inte att fungera hur bra vi än mår tillsammans, han har barnen varannan vecka och jobbar 100 mil bort varannan vecka så det finns helt enkelt inte någon tid för oss. Det känns ska jag säga när jag äntligen hittade en så otroligt varm och snäll människa och som jag trivdes med. Lika fort som vi träffades tog det slut när han skulle tillbaka till jobbet. Vi är i alla fall vänner och det är inte heller fy skam att ha en sådan fin vän men ärligt så saknar jag hans närhet något enormt, hans leende ögon, närheten, skrattet och lukten av honom på huvudkudden efter han åkt hem. Jag saknar allt med honom.Nä nu får jag sluta skriva om honom, det är lunch på jobbet och jag kan ju inte sitta här med tårar i ögonen när eleverna kommer tillbaka.


 


Försöker i alla fall att få livet att gå vidare så i början av december har jag och mina väninnor bokat rum i Luleå för att gå på nattklubb där, kommer säkert bli roligt i vanlig ordning :) 

Nästa vecka ska vi även gå på en föreläsning om hur man hjälper unga på glid med André Bagein som själv varit tungt kriminell, ska bli väldigt intressant även om det är ett rätt tungt ämne. Men vi ser ju alla hur samhället börjar se ut för vi är ju inte blinda. 


 


Nä  nu ska jag börja plocka ihop till alla kommer, lektion i 1 tim och sedan ska vi på vernissage i biblioteket :) Och när vi slutat ska jag iväg till Polisen för att hämta upp mitt nya pass som jag äntligen fått gjort efter det gamla gick ut för typ snart 2.5 år sedan :) Så på tiden att jag får ett nytt.


Hoppas att ni alla får en fortsatt fin dag och kom ihåg att uppskatta och ta vara på kärleken.


Tjillevippen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Lördag 23 mars 07:24

Ja så är det, vet inte hur många gånger jag försökt skriva här men jag har helt enkelt inte orkat. Själv har jag tänkt att det är vårtrötthet som de äldre brukar tala om men arbetsförmedlaren och min kontakt på försäkringskassan tror att det är för a...

Av Malin - Lördag 9 mars 12:33

Snart är sportlovet över och det känns ärligt väldigt bra eftersom direkt som jag är hemma några dagar så börjar de mörka tankarna komma igen :( Tankar om min existens, att jag bara är "a pain in the butt" för alla, att ingen vill umgås med mig och s...

Av Malin - Tisdag 5 mars 08:53

Sportlovsveckan har börjat lugnt då jag i helgen som var bestämde mig för att tillaga all mat som jag skulle göra så att redan i söndagskväll var frysen påfylld med portioner :) Igår gjorde jag inte mycket mer än var ut med Wilma, bokade tvättstuga t...

Av Malin - Fredag 1 mars 07:06

Ja, när jag arbetstränar så har jag ju samma ledighet som lärarna så igår vid lunch tog jag sportlov :) Startade med ett besök hos frissan för att få bort mitt 2 cm långa hår på sidorna så nu är det en perfekt mohawk igen :) Blev extra glad när jag j...

Av Malin - Onsdag 21 feb 18:47

Tiden går fort och jag blev lite chockad faktiskt när jag såg hur länge sedan jag varit in här och skrivit. Har varit rätt trött och har svårt för att sitta en längre tid pga smärtor i ländryggen/stjärten och höften men nu ska jag försöka ta mig i kr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards