Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 20 november 2019

Av Malin - 20 november 2019 12:42

Ja förra rubriken skulle passa ypperligt även för detta inlägg :) Han jag skrev om i förra som var supertrevlig visade dagen efter en helt annan sida så jag betackade mig vidare kontakt med honom. Visade sig att han faktiskt bara var ute efter en enda sak som så otroligt många är på internet numera.... SEX!!!!! Varför i hela världen skulle jag hoppa i säng med en för mig helt okänd man, nej tack... Jag söker en man att dela vardag och helg med, någon som frågar hur man mår, någon som lyser upp den gråa vardagen, någon som älskar mig för den jag är och som man kan både somna och vakna vid. 

Jag ska däremot ha en internetvän på middag på fredag, han bor i Malmö men jobbar med ett företag här på orten och i veckan är han här. Så varför ska han sitta ensam på hotellet en fredagkväll, kan han lika komma hem till mig, äta middag, surra och umgås. Ska bli riktigt trevligt att få ses irl då vi pratat ett tag nu, både via internet och på telefon.


Förra veckan låg jag sjuk, vaknade på onsdagen med feber, halsont och huvudvärk. Började bli frisk men så natten mot söndagen hjälpte  inte den slemlösande medicinen läkaren skrivit ut längre men men, så länge jag inte har feber så kan jag ju jobba :) 

Dessutom har jag börjat få känningar av depressionen igen, kan ju vara pga den mörka årstiden men även känslorna som svallar gällande C som jag pratade med i torsdags.

Jag är bara så otroligt rädd att hamna där "nere" igen och jag vill hellst klara mig utan medicin eftersom den dämpade mig för mycket. Jag märker på småsaker att jag är sämre igen, att jag inte orkar göra lika mycket hemma, vilar mycket, kan ofta bädda ner mig under täcket och sova 3-4 tim. Men jag ska kriga, jag ska INTE bli dålig igen, så är det bara. Får åter försöka att boka in lite roligheter framöver så att jag har något att se fram emot, det brukar i alla fall hjälpa lite.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards