Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 26 augusti 2018

Av Malin - 26 augusti 2018 21:51

Ja när ska jag bara få bli bättre... Mitt vänstra ben har ju vart med om en hel del, speciellt knäet. Först artros, sedan gick jag med det ur led så det helade fel under knäskålen, efter det halkade jag & slog det på blåis & sista gången råkades Wilma springa in i mig så det blev en spricka.


Så fick jag ju ischias... Suck... Ont i vänster skinka, höft, ljumske, lår & smalbenet bortdomnat. 

Var ut med min far igår & kom på att jag skulle kila in på en affär. Där finns både ramp & trappa, valde trappan & givetvis måste jag ha fått hjärnsläpp när jag tog första steget med vänster ben. Hann bara säga "knäet håller inte" & grabbade tag i det enda som fanns, en välkomstskylt med blommor & sedan föll jag handlöst bak i asfalten. Det enda jag tänkte var att jag inte fick slå huvudet & tog i stället emot med vänster armbåge & axel. 


Mmmm... Det jäkla benet bara försvan under mig, ska nu knoppa in & i morgon boka tid så en läkare får kolla upp benet ordentligt. Jag ska ju fira födelsedagen i Luleå ;) Med eller utan kryckor men jag hoppas på det sista. 


Fick bli en kort uppdatering om vad som pågår hos fröken otur. Sov så gott alla & sköt om er.


Tjillevippen


 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards