Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 26 februari 2020

Av Malin - 26 februari 2020 12:33

Dessvärre så har jag inte kommit så långt i min utveckling att jag kan läsa tankar, önskar att det skulle fungera i vissa situationer så som när C nu igen anser en sak MEN säger ingenting åt mig utan bara tystnar. Hur svårt kan det vara att öppna foderluckan och säga sin åsikt???? Jag fullkomligt älskar denna man men samtidigt kan han driva mig till vansinne ibland vilket jag även verkar göra med honom utan att veta det. Vi är två olika individer med olika bakgrund och erfarenheter, vilket är helt naturligt. Lika naturligt tycker jag då att det vore att ta upp dessa saker i stället för att tro att man kan tiga ihjäl dem, det fungerar inte så utan då lär ju problemet repeteras gång efter gång efter gång. 

Jag hoppas när det lugnat ner sig för honom att vi kan sitta ner och prata som två vuxna människor och INTE via messenger, sms eller telefon. Jag vill få allt utrett en gång för alla så att vi kan gå vidare lugnt, finns nog mycket som vi båda funderar på men inte frågar eller tar upp med varandra och det måste göras anser jag om vi ska kunna bygga något tillsammans. Ja ja, nog om detta, det går verkligen upp och ner för oss hela tiden.


 


Annars så är livet sig likt, var dag ser ut likadan typ förutom att nu börjar man märka att våren närmar sig med kalla nätter och fina soliga dagar. På förmiddagen har jag varit på Kulturskolan med några elever och nu är det lunchrast så jag passar som vanligt på att skriva lite här. När jag tittar upp från skärmen så ser jag hur solen skiner utanför. 

jag längtar verkligen till man kan börja sitta på balkongen i solen och mysa plus få lite färg på kinderna :) 


 


Nu kom en elev så jag ska återgå till verkligheten här och nu :) Men jag hoppas att ni också har soligt och fint väder, kanske tom är lediga så att ni kan vara ute och njuta. 


Tjillevippen



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards