Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Malin - 9 februari 2014 15:05

Sitter här med en massa ljus tända & lika sexigt klädd som alltid i mina tofflor, tights & cardiwrap. Kanske inte är konstigt att man är singel ha ha ha... Men å andra sidan, vem tusan förutom hollywood fruarna struttar runt i heels & kortkort hemma (när kameran är på)...


Vaknade rätt tidigt, var ut med Wilma & sedan mosade jag bara vid tv:n tills jag kom på att ringa Mari för att höra om hon hängde med ut på en prommis. Vi kom på att isen är ju fin så dit bar kosan, kan lova att det blev en jobbig promenad då det varit varmt, man fick jobba när man gick. Efteråt kändes det dock skönt men det är å därför som jag är lätt frusen ännu. Fick ändå upp värmen ganska bra när jag ställde mig & diskade nyss.


Helgen har varit rätt lugn, har inte gjort många knop om jag ska vara ärlig men det fanns ju liksom ingenting att göra här hemma mer än det vanliga bädda sängen, fixa mat & diska.

Igår kväll kom Mari förbi i vanlig ordning, vi hade "mello" i bakgrunden & ska jag vara ärlig vet inte jag hur en enda av låtarna går. Vi kikade på olika internetsidor & kom in på ioffer där jag budat på ett par heels & idag är affären gjord.


Jag har nämligen äntligen kommit på hur jag ska ha det i sovrummet så nu får jag pö om pö när jag har pengar börja köpa allt :) Och dessa heels är det första. Jag ska nämligen på väggen där jag har sängen ha 6 svarta små hyllor, 3 på vardera om sängen & på dessa hyllor ska det stå sexiga heels    Mellan dessa hyllor skulle jag vilja ha någon canvastavla med ett riktigt hett motiv i svart/grått. Det ska ju gå i svart/guld/lila i sovrummet var det tänkt & nu är jag äntligen på G. Från pappa ska jag få 2 stolar från hans föräldrahem som jag i sommar ska slipa, måla & klä om sitsen på med svart läder. Kanske att jag kan ha sovrummet klart till hösten, får väl ha det som mål.

Ingenting ska kosta mycket & dessa första heels gick på blott 160:- inklusive frakt. Så ioffer rekomenderar jag, checka bara vad för betyg säljaren har innan ni beställer & buda, gå gärna bra lägre än priset de vill ha för ofta får man ner sakerna till ett riktigt bra pris.


Viktnedgången vet jag inte hur det går med, väger mig nämligen inte men märkte på min ytterjacka att det går åt rätt håll :) Räknar mest kalorier & har nu fått hem en träningscykel som står i sovrummet. Den skuttar jag upp på 2 gånger om dagen & trampar framför tv:n för då tänker man inte så mycket på hur tråkigt det ju faktiskt är att sitta på ett ställe & trampa. Trodde att jag hade taskig kondis men efter att ha trampat länge utan att flåsa så får jag nog acceptera att astman sätter käppar i hjulen oftare än jag tror. Bara att börja sköta medicineringen Malin.


Nä, nu ska jag ta fram broderiet & önska er alla en riktigt fin söndagkväll   


Tjillevippen


"Pjucksen" som jag beställde för 160:-  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards