Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Malin - 27 februari 2014 11:19

Tjeeeeeeenare, hoppas att veckan hittills varit bra för er alla som nu råkas kika in här hos mig. Allt bra här men jisses vad trött jag är, i natt har jag nämligen legat & tvillat omkring i sängen, varit upp & druckit 5 eller 6 ggr så ingen sammanhängande sömn här inte.


Satt igår kväll & säg Jills Veranda då Kristian Gidlund var med, ett sådant känsligt avsnitt där mina tårar bara forsade hela tiden. Vilken otrolig kille det var sin ringa ålder till trots & när jag hörde att han i sin bok skrivit ett brev till de barn han aldrig kom att få pga att cancern snart skulle släcka hans livslåga så sprutade mina tårar. Det var absolut det bästa programmet hittills i den serien & nu måste jag se till att få tag på hans bok & läsa den.

Så såg ni inte gårdagens avsnitt klicka på denna länka för att se det http://www.svtplay.se/jills-veranda-nashville


Igår var jag & min pappa till Torneå där vi bokat in möte för att beställa gravstenen & nu är den äntligen klar. Vi tog den som vi båda fastnade för första gången vi besökte dem, i svart granit med inbygd ljushållare & ovanpå kommer de montera en liten ängel som sitter på stenens kant & vakar. Alltså, fatta hur dyra stenarna är, bara grundpriset ligger på ca 11 000:- & med ljushållaren, text + ängel blev slutpriset 25 000:-. Nåja, den ska stå länge så bättre att köpa kvalité, vet inte hur mycket den skulle ha gått på här men när jag frågade här låg enbart grundpriset på stenen på 16 000:- så det är avsevärt billigare i Finland.


Nä, nu ska jag ta & kasta mig på soffan under filten ett tag, kanske kan sova igen lite i alla fall av den sömn jag missade i natt.


Tjillevippen


Bara för att Kat Von D är så skön  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards