Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Malin - 3 februari 2016 07:42

God morgon alla glada men även ni mindre glada... Tänk vad lite sol eller sömn kan göra skillnad på hur dagen blir.

För 2 dagar sedan sken solen från en klar himmel & oj, vad jag fick städlust, röjde runt i lägenheten & fick en hel del gjort. Jag har även för några dagar sedan börjat sova mycket bättre, sedan mamma dog för över 2 år sedan har jag typ sovit 3 timmar per natt & det har verkligen märkts av på min ork. Nu när jag fått sova så bokade jag in tvättstugan kl 7 efter jag vart ut med Wilma. Så nu snurrar tvättmaskinerna & det ska bli så skönt när allt är borttvättat.



Sedan lär jag städa lite i köket, torka kakel, ta fram spisen & tvätta fläkten... Inget roligt göra men oj vad skönt när det är gjort. Ska även till lasarettet idag för att checka om mitt blodtryck blivit bättre med medicinen, hoppas att så är fallet men jag tror faktiskt så eftersom jag har mycket mindre huvudvärk. Innan jag fick medicinen gick det typ 1 rör treo i veckan & det är ju inte bra.


Ja ja, hade inte så mycket mer just nu, har ju ett rätt så tråkigt liv kan jag tycka just nu ha ha ha... Hoppas att ni alla får en riktigt fin lill lördag så ska jag nu fortsätta röja runt så jag i kväll kan sitta ner med gott samvete.


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards