Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 2 juni 2018

Av Malin - 2 juni 2018 18:40

Vilket helt underbart väder vi har nu men om man ska tro på väderprognosen så kommer det nu några lite svalare dagar. Här vid kusten brukar det dock inte stämma men jag ska ärligt säga att det skulle kunna vara liiiite skönt i någon dag i alla fall ;) Startade dagen på Buketten med min far, han skulle köpa lite mer blommor till kolonilotten, jag skulle köpa till min balkonglåda men då de inte hade de jag ville ha så fick det vara. De skulle dock få in mer idag så i morgon bitti ska jag och Mari dit när de öppnar :)

Efter så har jag och Mari varit på stan, köpte oss varsin glass och satte oss i Grodparken för att vänta på att cruisingtåget skulle passera så att vi fick se lite fina bilar men nog fick vi vänta förgäves :( De tog en annan väg tydligen, några enstaka passerade men vi hade trevligt ändå med lite glass och jag med bränt face medan Mari brände armarna :)) Nu är jag trötter så det lär nog bli en tidig kväll, det tar på krafterna att tvinga sig själv ut och innan när jag promenerade för att möta henne så var benen som gele he he he... Men det gick ju finfint så ännu ett steg på vägen att komma ur min sociala fobi så jag känner mig väldigt nöjd även om jag är trötter.


 

Min lilla "kossa"   


Wilma fick under tiden jag var på stan vara på "kollo" hos morfar på kolonilotten :) Kusinen Zam har ju kommit hem från Spanien så att de fick umgås så av bus och värme är min lilla dam helt slut och har legat på sängen sedan vi kom hem hi hi hi... Tar på krafterna även för våra fyrbenta denna värmen. 


Nu ska jag ta och diska undan lite och efter det väntar soffan och en liten tur med damen, solen skiner ännu och jag hoppas verkligen att det blir lite svalare mot natten när man ska sova. 


Hoppas att ni alla får en fortsatt fin lördag och kom ihåg att njuta av vädret.


Tjillevippen



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards