Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Malin - 20 mars 2014 19:56

Vi är snart i slutet av mars, våren är kommen men ett litet bakslag kom nu på eftermiddagen när det började snöa ute. Nåja, snön som kommer nu lär ju inte lägga sig i alla fall utan smälta bort snabbt... Hoppas jag.


I mitten av maj börjar sommaren för mig med 1 vecka i Alanya med Mari, massor av sol sol sol om dagarna & restaurangbesök & barbesök om kvällarna. Att efter middagen få gå till Ali Baba, beställa in Raki & njuta till livemusik. Strosa längs gatorna, kika in i de små butikerna... Att om morgonen kunna sitta på balkongen & äta frukost. Längtar.


Annars har jag inte så mycket planer inför sommaren förutom ett besök i Happis när det är cruising & bilutställning. Var förra sommaren dit för första gången & det var riktigt j-a bra arrangerat & så otroligt mycket ögongodis & nu menar jag alla bilar & inte tvåbenta hingstar ha ha ha


Men sol, gröna ängar, uteserveringar, sköna promenader längs älven... U name it... Älskar allt som har med sommaren att göra. Att bara kunna "tjippa" på sandaler när man går ut, slippa alla tunga vinterskor & tjocka kläder utan kunna njuta av solen & värmen, känna hur solens strålar smeker huden... Lääääängtar så otroligt mycket.


Var bara tvungen att få berätta om hur mycket jag längtar efter sommaren & nu är det gjort    Plus att jag bjuder på lite "sommarlåtar".


Tjillevippen


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards