Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Malin - 7 februari 2013 20:17

Var i morse i vanlig ordning ut med vovven på morgonprommis. På gården på väg in fastnar skosnöret på vänster sko i haken på den högra, snacka tvärtnit... På någon sekund slog jag i marken och landade på vänster axel.

Wilma dansade runt och undrade varför matte sitter, slickade mig i ansiktet och började leka. Väl inne kände jag hur j-a ont det gjorde så det fick bära av till akuten.

Efter undersökning trodde hon att det bara var någon mjukdel eller led som skadats men det visade sig vara en spricka i axeln & att bicepsleden var skadad. Vänligt informerade jag läkaren att jag inte har några biceps    Nej men en led sa hon skrattandes. Måste trott jag var knäll vilket jag å andra sidan är men det är inte ställt någon diagnos på det. Kanske skulle frågat om de hade några vältränade biceps på lager.


Det ironiska är att jag köpte dessa IceBugs för att inte halka & slå mig & sedan är det pga dem jag skadar mig... Nåja, mitt eget fel när jag lät skosnörena hänga & flänga.


Ja ja, thats life... Kommer bli rätt korta inlägg från mig ett tag framöver då det är jäkligt jobbigt att bara kunna använda höger arm.

Nu i med lite smärtstillande & sedan ska jag inta ryggläge på sängen.


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards