Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Malin - 16 februari 2013 09:58

Så var lördagen här och jag ser fram emot att Mari kommer över i kväll, skulle Wilma veta att hon kommer så skulle väl hon redan sitta vid dörren i stället för att lugnt ligga i soffan. Har varit ut på en morgonprommis, riktigt härligt väder ute, varmt och så blåser det inte heller.

Funderar på att ta mig frukost för att sedan komma ut och handla lite, måste fylla på kylen. Tog fram lammkött i går kväll så får se vad det kan bli av det köttet.


Axeln och armen tjorvar givetvis än och det är jäkligt frustrerande att inte kunna lyfta armen när man ligger ner. Tror att jag varit lite för stursk med att inte använda mitellan hemma men tänkte "träna" den på mitt sätt ha ha ha...


Har i köksbordslådan ett broderi liggandes, funderar på om jag kanske skulle ta fram det för att få det klart. Gillar att brodera, samtidigt som det är avslappnande så blir det ju faktiskt väldigt vackra tavlor att pryda väggarna med. Är nog många som inte förknippar mig med broderier men jag har broderat sedan tonåren och har en hel del tavlor hängandes på väggarna och en del nerpackat eftersom jag helt enkelt inte har plats.


Hmmmm...  Funderar på om jag kanske i kväll skulle ta mig en liten likör, köpte en helt underbar Baileys med smak av apelsintryffel på sista kryssningen och det smakade så otroligt gott. Blir när Mari kommer över nyttosnacks i form av morötter/gurkstavar och dipp så det måste inhandlas.


Dags att få tummen ur röven nu så jag får någonting uträttat, ha d bästa alla glada men även ni mindre glada för nu ska Bitterfittan fixa håret 


Några tavlor som jag broderat    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards