Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Malin - 18 februari 2013 09:13

Så var det åter en ny vecka, känns som att de rinner alltför fort men å andra sidan kommer ju då sommaren snabbare. Sitter och väntar att Vårdcentralen ska ringa men man ska tydligen behöva vänta länge då det nu har gått 50 minuter över tiden de lovade återkomma. Skulle till sjukgymnasten idag men givetvis hade jag fått ett meddelande när jag var ut med Wilma om att han var sjuk. Vill nu gärna att de checkar upp armen ordentligt, axeln känner jag inte mycket av men bicepsleden är besvärlig. Har absolut ingen styrka i överarmen och ligger jag på rygg kan jag lyfta armen max 10 cm.

Ja ja, vill nu veta hur vad som kommer att hända och väntar ivrigt att de ska ringa.


Suttit och lagt in en del saker som bara ligger och skräpar till försäljning, fattar inte vad man sparar på sig under alla år. Är ju helt galet och kan nu någon annan få nytta av dem är ju det kanoners, samtidigt blir det mindre i förrådet.

Sedan har man ju en del impulsköp som man vid köptillfället verkligen inte kunde leva utan men som sedan legat utan att bli använt en enda gång, att man aldrig lär sig. Nej, nu ska det rensas.


Så idag kommer jag mest att agera källarråtta för att se vad som ska bort men det är skönt när det är gjort.


Impulsköp från Paris, agerar ny prydnad i bokhyllan 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards