Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Malin - 18 oktober 2013 11:03

Äsch heller, tänkte bara på en låt när det gäller rubriken... Man bör nog älska sig själv innan man kan bli kär & komma ihåg att den viktigaste personen i ens liv är en själv. Mår inte jag bra kan jag inte heller sprida glädje & få mina nära & kära att må bra.


Fredag idag, har just farit runt som ett hirvelkors i badrummet & skurat alla rör, kranar & inredning... Älskar när man har en duschslang & ett läge på inredningen så att man kan använda duschen, så mycket lättare.

Funderar på om jag ska hämta stolarna från mina föräldrar idag, inhandla lite färg & måla dem. Tror att de blir mörklila med gulddetaljer & med sitsen i svart läder. Ska ju inreda sovrummet i just de färgerna hade jag tänkt.

Ska i alla fall kila över till mina föräldrar snart och se hur det är med mamma och se så hon får i sig all mat.


I natt har den första snön fallit men den lär säkert ha töat bort innan dagens slut som den alltid gör, jag gillar vintern men inte övergången med slask, modd & halka. Den kan jag vara utan. Min väninna åkte till Bangkok igår & jag skulle onekligen ha velat följa med utomlands själv men jag får vällan vackert vänta till i maj när vi har bokat resa.

Förra året var vi till Turkiet, Paris, Helsingfors & Åbo, den sista en Sabatonkryssning med ett sjujäkla drag & bra musik. Fick även upp ögonen för Raubtier från Haparanda, konstigt att jag måste åka ner till Stockholm för att uppmärksamma dem när de kommer typ 5 mil från min ort. Nåja, bra är de i alla fall.


I sommar hittade jag raggarradion med mycket skön musik, älskar gammal härlig raggarmusik som är medryckande. Var gång jag lade mig i solstolen slogs den på & inte somnade jag, låg och vippade på tårna & sjöng med. Finns en film jag tycker är så härlig och det är gamla Shag, lägger här in ett klipp från den och avslutar med att önska er alla en riktigt fin fredag....


Tjillevippen


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards