Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Malin - 27 oktober 2013 08:49

Godmorgon kära bloggläsare, hoppas att alla sovit lika bra som mig... Efter 2 piller fick jag sova ändå till klockan 5.30, så otroligt skönt för sedan beskedet har jag varje natt vaknat vid 3 för att ligga & se tv till jag somnat om.


Har i morse varit på morgonpromenad i vanlig ordning, det har blivit varmgrader & moddigt ute & vått i luften. Avslutade med en promenad över kyrkogården, har alltid gillat lugnet som infinner sig där, jobbade ju där som ungdom & besökte nu graven som jag fasade för att vattna på den tiden. En gravkammare, ovanpå ligger ett stort stenblock där man graverat in namnen på alla som vilar där. När jag vattnade hade jag stenblocket bakom ryggen & fantiserade alltid om hur jag skulle höra sten mot sten & att den öppnades. Numera vet jag bättre. Ordnade även till en lykta på en annan grav & önskade att jag hade haft med tändstickor för att åter tända ljuset som blåst ut.

Alla hanterar vi sorg på olika sätt, hos mina föräldrar är jag stark & visar inte min smärta då jag vill stödja mina föräldrar i det vi går igenom men när jag är ensam... Ja då tillåter jag mig att gråta & som idag ta en promenad över kyrkogården med tanken att snart så går jag där för att besöka min mors grav.


Mailade igår ett erkänt medium som jag vet genom healing botat cancersjuka, han ringde upp mig, hur han hittade numret har jag inte en aning eftersom jag inte har ett registrerat nummer. Vi pratade & på måndag kväll har jag anmält min mamma, pappa, moster & mig för distanshealing. Jag har tidigare fått healing men även provat på att ge så jag vet att det hjälper, om det hjälper i detta skede vet jag inte men det är väl värt ett försök.

Ska även idag försöka ta mig tid att göra en healingmeditation... Det roliga är att just i detta nu när jag skrev så kom det rök över bordet där jag sitter, ljusen släckte jag innan morgonpromenaden så det är inte de som brunnit ut.


Som jag sa under samtalet med denna man har jag själv gått medial utveckling, lagt tarot & vet att det finns något efter detta liv MEN... Jag vill ju hellre ha min mor i livet än med mig från andra sidan.


Nu ska jag ta tag i dagens alla bestyr innan jag ska knasa över till dem. Önskar er alla en riktigt fin dag & kom ihåg att ta vara på tiden med nära & kära. När du tänker på dem så slå en signal, det betyder mer än du tror.


Tjillevippen


PS: Bjuder på lite musik som får mig på bättre humör.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards